Otwórz wiadomość, którą otrzymasz po złożeniu zamówienia. Znajdziesz w niej link prowadzący do informacji o aktualnym etapie realizacji zamówienia.
Jeśli masz konto w sklepie techlord.pl, status zamówienia sprawdzisz w: Panelu Klienta → Historia zamówień → Lista zamówień → Szczegóły.
Możesz je opłacić:
Tak, zamówienia na większe ilości sprzętu realizujemy w ramach zamówień firmowych lub przetargów dla jednostek budżetowych.
Tak, potwierdzeniem każdego zakupu w sklepie internetowym TechLord jest faktura VAT. Dokument wysyłamy w mailowo w pliku pdf po zrealizowaniu zamówienia przez magazyn.
Data, która widnieje na fakturze, jest dniem realizacji zamówienia przez nasz magazyn po skompletowaniu zamówienia. Generuje się automatycznie, nie możemy w to ingerować.
Błędy kwalifikujące się do poprawy danych na fakturze VAT to np.: literówki w nazwie firmy albo adresie siedziby. Jeśli taka pomyłka widnieje na Twojej fakturze, napisz do nas na adres: sklep@techlord.pl.
Nie możemy poprawić faktury, dla której podany był błędny NIP lub nie było go wcale. Przypominamy, że masz 14 dni na zwrot produktu. [Podstawa prawna: art. 88 ustawy o VAT; art. 106b ustawy o VAT]
Żeby otrzymać duplikat faktury VAT, napisz wiadomość na adres: sklep@techlord.pl. W tytule maila wpisz numer zamówienia, to znacznie uprości i ułatwi sprawę. Duplikat możesz otrzymać do 5 lat od dnia wystawienia faktury.
Dokument wysyłamy na adres e-mail podany w zamówieniu. Sprawdź skrzynkę, być może wiadomość wpadła do folderu SPAM.
Masz na to 5 dni. Po tym czasie anulujemy zamówienie.
Oczywiście, że tak. Oferujemy raty online banku Credit Argicole z decyzją w kilka minut. System dostępny jest 24/7 i obejmuje zamówienia o wartości min. 300 zł, również z wpłatą własną. Szczegóły znajdziesz w zakładce Raty.
Tak, ale dotyczy to tylko firm. Przedsiębiorstwa, spółki i fundacje mogą korzystać z zakupów w leasingu online 24/7 od Leaselink na dowolny sprzęt. Decyzja o przyznaniu leasingu online zapada w 2 minuty.
Odroczone płatności są dostępne tylko dla jednostek budżetowych. Zakupy na firmę lub osobę fizyczną realizujemy po zaksięgowaniu przelewu lub z płatnością przy odbiorze.
Obecnie realizujemy wysyłkę tylko na terenie Polski.
Tak, każdy produkt dostępny w TechLord możesz zamówić z dostawą kurierem DPD lub InPost. Obowiązują jednak limity kwotowe i wagowe. Szczegóły znajdziesz na stronie: Dostawa.
Nie każdy, obowiązują limity co do wymiarów, wagi i wartości paczki. Dostępne opcje dostawy pojawiają się po dodaniu produktu do koszyka. Ograniczenia automatów paczkowych znajdziesz na stronie: Dostawa.
Nie, nie musisz. Zakupy zrobisz też bez rejestracji. Ale gdy masz konto, dane do zamówienia uzupełniają się automatycznie, zyskujesz też łatwy wgląd w status realizacji zamówienia i zbierasz TechMonety za każdy zakup.
Wejdź na kartę produktu i spójrz w sekcję Dostępność (po prawej stronie, tuż pod nazwą produktu). Możesz zobaczyć komunikat:
Tak, ale dotyczy to tylko komputerów i laptopów, które modyfikujemy pod kątem:
Zakres modyfikacji zależy od specyfikacji danego urządzenia (niektóre mają wlutowane pamięci RAM).
Chcesz złożyć u nas wymarzony sprzęt? W obserwowanym przez Ciebie komputerze brakuje pamięci RAM, większego dysku lub systemu operacyjnego? Napisz do nas, a my postaramy się przygotować dla Ciebie najlepszą możliwą ofertę.
Gratisy są przypisane do produktów na stałe. Nie ma możliwości wymiany ich na inne.
Jeśli w sklepie nie ma produktu, którego szukasz i potrzebujesz, wyślij mail na adres: sklep@techlord.pl. Postaramy się pomóc i znaleźć najlepsze rozwiązanie.
Informacji na ten temat szukaj na karcie interesującego Cię produktu w sekcjach: System operacyjny i Dołączone oprogramowanie.
Informacja co do obecności nośnika ze sterownikami znajduje się na karcie produktu w sekcji: Dołączone oprogramowanie.
Jeśli masz konto w sklepie TechLord:
W przypadku wystąpienia problemów, wyślij wiadomość na adres: sklep@techlord.pl.
Jeśli nie masz konta, wyślij wiadomość na adres: sklep@techlord.pl. W tytule maila podaj numer zamówienia – to znacznie uprości i ułatwi dalsze działania.
Jeśli masz konto w sklepie TechLord:
Nie masz konta? Wyślij wypełniony formularz zwrotu na adres: serwis@techlord.pl. Zwracany produkt spakuj i zabezpiecz na czas transportu, wysyłając go na adres:
TechLord sp. z o.o. sp. k.
ul. Odlewników 3
42-202 Częstochowa
Pamiętaj, że na wysłanie wypełnionego formularza zwrotu masz 14 dni od dnia zakupu.
Szczegółowy wykaz takich produktów znajdziesz na stronie: Zwroty.
Nie da się tego zrobić. Jeśli zmienisz zdanie po wysłaniu formularza rezygnacji, po prostu nie odsyłaj do nas produktu. Procedura zwrotu przestanie wtedy obowiązywać.
Jeśli masz konto w sklepie TechLord:
W przypadku wystąpienia problemów, wyślij wiadomość na adres: sklep@techlord.pl.
Jeśli nie masz konta, wyślij wiadomość na adres: sklep@techlord.pl. W tytule maila podaj numer zamówienia – to znacznie uprości i ułatwi dalsze działania.
Jeśli masz konto w sklepie TechLord:
Jeśli nie masz konta, oczekuj na wiadomość e-mail lub zadzwoń na naszą infolinię: 577 601 200.
Gwarantujemy zwrot środków maksymalnie w ciągu 14 dni od rozpatrzenia zwrotu. Pieniądze zwracamy w tej samej formie, w jakiej odbyła się płatność.
Tak, produkty z outletu podlegają takim samym procedurom, jak nowe.
14 dni od dnia zakupu. Tyle samo, co w przypadku nowych produktów.
Taki dokument wystawia serwis producenta, gdy urządzenia nie da się naprawić. Dokument NLA wyślij do nas na adres: sklep@techlord.pl. Otrzymasz nowy egzemplarz lub urządzenie o takich samych albo lepszych parametrach. Instrukcję postępowania otrzymasz mailowo.
Każdy dysk (twardy i SSD) ma pojemność nieco niższą od podawanej w specyfikacji. Nie jest to jednak oszustwo, ale sposób przeliczania danych przez system. Producenci dysków obliczają pojemność systemem dziesiątkowym (1 kB = 1000 bajtów), tymczasem system widzi go dwójkowo (1 kB = 1024 bajty).
W efekcie deklarowane 128 GB pozwala realnie wykorzystać 119,12 GB.
Przygotowaliśmy więcej przekładów przeliczników:
W zależności od kupionej wersji systemu Windows 11, potrzebujesz licencji cyfrowej albo 25-znakowego klucza produktu. Bez tego nie aktywujesz systemu Windows 11.
Żeby przejść do BIOS-u w laptopie lub w komputerze, wciśnij podany niżej przycisk na klawiaturze:
Laptopy:
Płyty główne PC:
Najczęściej znajduje się na dole lub z tyłu urządzenia (laptopa, monitora i akcesoriów komputerowych), poprzedzony symbolem SN. W przypadku smartfonów, trzeba przejść do Ustawień telefonu lub skorzystać z krótkiego kodu zdefiniowanego przez producenta.
W zależności od modelu, ścieżka prowadząca do resetowania ustawień jest nieco inna.
Wykonaj wcześniej kopię danych, bo stracisz je bezpowrotnie.
Żeby zresetować system iOS, wystarczy:
Ta zakładka daje kilka możliwości wyczyszczenia danych. Żeby całkowicie zresetować system wybierz Wymaż zawartość i ustawienia. Wykonaj wcześniej kopię danych, bo stracisz je bezpowrotnie.
Do dezaktywacji urządzenia Apple konieczna jest wizyta w serwisie iCloud.com, a nie z pozycji ustawień w iPhone’ie.
Kiedy sprzedajesz urządzenie Garmin, pamiętaj o odpięciu go od swojego konta:
Obsługujemy wyłącznie reklamacje urządzeń kupionych w sklepie techlord.pl.
Wymianie sprzętu na nowy może towarzyszyć bezpłatny zwrot starego urządzenia o tych samych funkcjach. Jeśli jednak nie kupujesz nowego sprzętu, ale chcesz się pozbyć zużytego, oddaj go do wybranego sklepu lub przeznaczonych do tego punktów zbiórki odpadów. Aktualną listę znajdziesz na stronie naszesmieci.mos.gov.pl.
Oddaj zużyty sprzęt przy zakupie nowego
Bezpłatny zwrot zużytego urządzenia elektrycznego lub elektronicznego może nastąpić w momencie zakupu w naszym sklepie sprzętu o tych samych funkcjach. Przykład: kupujesz u nas laptop, oddajesz swój stary laptop.
W jakim stanie ma być oddawany sprzęt?
Przede wszystkim musi być kompletny. Niedozwolone jest wymontowanie części podzespołów, urządzenie nie może być zanieczyszczone, nie może też mieć wylanej baterii.
Gdzie oddać mały zużyty sprzęt?
Nawet jeśli nie kupujesz nowego urządzenia, zużyte masz prawo oddać za darmo do dowolnego sklepu wielkopowierzchniowego o powierzchni handlowej ponad 400 m², który specjalizuje się w urządzeniach RTV i AGD.
Gdzie oddać bezpłatnie resztę zużytego sprzętu?
Sprzęt, którego jeden z wymiarów przekracza 25 cm i pozostały zużyty sprzęt, którego nie wymieniasz na nowy, należy zanieść do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów (PSZOK).
Podstawa prawna
Podstawa prawna: Ustawa o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, Dz.U. 2015 poz. 1688
Odwiedź stronę: Promocje i zobacz, co kupisz w obniżonej cenie. Tam znajdziesz nie tylko oferty z kodem rabatowym, ale i ceny obniżone w katalogu, które nie wymagają aktywacji kuponu.
Niedziałający kod może mieć kilka przyczyn:
Są dwa sposoby, by zostać naszym subskrybentem:
Oferty współpracy prosimy wysyłać na adres: sklep@techlord.pl.
Odwiedź stronę: Kariera i sprawdź, kogo aktualnie szukamy lub wyślij CV na adres: hr@techlord.pl.
Tego rodzaju ofertę wyślij na adres: sklep@techlord.pl.
Sprawdzisz to w Panelu Klienta w sekcji: >Informacje o TechMonetach na zakupy. Przypominamy, że żeby zbierać i sprawdzać stan TechMonet, musisz założyć konto w naszym sklepie.
Wyślij je do nas – odpowiemy najszybciej, jak to możliwe
Zapisz się do newslettera