Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Centrum pomocy TechLord (FAQ)

Centrum pomocy TechLord (FAQ)

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Wszystkie pytania
Zakupy i realizacja zamówień
Oferta i produkty
Reklamacje i zwroty
Promocje i współpraca
Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami.

Otwórz wiadomość, którą otrzymasz po złożeniu zamówienia. Znajdziesz w niej link prowadzący do informacji o aktualnym etapie realizacji zamówienia.

Jeśli masz konto w sklepie techlord.pl, status zamówienia sprawdzisz w: Panelu Klienta → Historia zamówień → Lista zamówień → Szczegóły.

Możesz je opłacić:

  • Tradycyjnym przelewem bankowym (numer konta znajdziesz w zakładce Płatności)
  • Płatnością BLIK
  • Szybkimi płatnościami Paynow
  • Systemem ratalnym (w tym w ratach 0%, jeśli są akurat dostępne)
  • Usługą leasingu dla firm

Tak, zamówienia na większe ilości sprzętu realizujemy w ramach zamówień firmowych lub przetargów dla jednostek budżetowych.

Tak, potwierdzeniem każdego zakupu w sklepie internetowym TechLord jest faktura VAT. Dokument wysyłamy w mailowo w pliku pdf po zrealizowaniu zamówienia przez magazyn.

Data, która widnieje na fakturze, jest dniem realizacji zamówienia przez nasz magazyn po skompletowaniu zamówienia. Generuje się automatycznie, nie możemy w to ingerować.

Błędy kwalifikujące się do poprawy danych na fakturze VAT to np.: literówki w nazwie firmy albo adresie siedziby. Jeśli taka pomyłka widnieje na Twojej fakturze, napisz do nas na adres: sklep@techlord.pl.

 

Nie możemy poprawić faktury, dla której podany był błędny NIP lub nie było go wcale. Przypominamy, że masz 14 dni na zwrot produktu. [Podstawa prawna: art. 88 ustawy o VAT; art. 106b ustawy o VAT]

Żeby otrzymać duplikat faktury VAT, napisz wiadomość na adres: sklep@techlord.pl. W tytule maila wpisz numer zamówienia, to znacznie uprości i ułatwi sprawę. Duplikat możesz otrzymać do 5 lat od dnia wystawienia faktury.

Dokument wysyłamy na adres e-mail podany w zamówieniu. Sprawdź skrzynkę, być może wiadomość wpadła do folderu SPAM.

Masz na to 5 dni. Po tym czasie anulujemy zamówienie.

Oczywiście, że tak. Oferujemy raty online banku Credit Argicole z decyzją w kilka minut. System dostępny jest 24/7 i obejmuje zamówienia o wartości min. 300 zł, również z wpłatą własną. Szczegóły znajdziesz w zakładce Raty.

Tak, ale dotyczy to tylko firm. Przedsiębiorstwa, spółki i fundacje mogą korzystać z zakupów w leasingu online 24/7 od Leaselink na dowolny sprzęt. Decyzja o przyznaniu leasingu online zapada w 2 minuty.

Odroczone płatności są dostępne tylko dla jednostek budżetowych. Zakupy na firmę lub osobę fizyczną realizujemy po zaksięgowaniu przelewu lub z płatnością przy odbiorze.

Obecnie realizujemy wysyłkę tylko na terenie Polski.

Tak, każdy produkt dostępny w TechLord możesz zamówić z dostawą kurierem DPD lub InPost. Obowiązują jednak limity kwotowe i wagowe. Szczegóły znajdziesz na stronie: Dostawa.

Nie każdy, obowiązują limity co do wymiarów, wagi i wartości paczki. Dostępne opcje dostawy pojawiają się po dodaniu produktu do koszyka. Ograniczenia automatów paczkowych znajdziesz na stronie: Dostawa.

Nie, nie musisz. Zakupy zrobisz też bez rejestracji. Ale gdy masz konto, dane do zamówienia uzupełniają się automatycznie, zyskujesz też łatwy wgląd w status realizacji zamówienia i zbierasz TechMonety za każdy zakup.

  • Krok 1. Dodaj produkt lub produkty do koszyka.
  • Krok 2. Wybierz formę wysyłki i płatności. Kliknij Do kasy.
  • Uzupełnij Dane do wysyłki i Dane użytkownika. Zaznacz zgody formalne.
  • Przejdź do potwierdzenia zamówienia.
  • Sprawdź, czy dane są poprawne, kliknij Zamawiam i płacę.

Wejdź na kartę produktu i spójrz w sekcję Dostępność (po prawej stronie, tuż pod nazwą produktu). Możesz zobaczyć komunikat:

  • Dostępny – ten produkt mamy na magazynie, gotowy do wysyłania po zaksięgowaniu wpłaty.
  • Wysyłka w 24h – dotyczy sprzętu z rozbudową pamięci RAM/SSD, rozszerzoną gwarancją oraz licencji cyfrowych. Taki produkt wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty.
  • Wysyłka w 48h – dotyczy sprzętu dostępnego u zewnętrznych dostawców, który zamawiamy na życzenie kupującego i wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty.
  • Przedsprzedaż – składasz zamówienie, którego realizacja nastąpi w dniu podanym na karcie produktu. Brak daty dostawy na karcie produktu oznacza, że będzie on dostępny do 24 godzin.
  • Na zamówienie – produkty o niskiej dostępności, zamawiane na życzenie klienta. W wybranych przypadkach może być konieczna przedpłata.
  • Zapytaj o dostępność – produkt trudnodostępny lub zamawiany na życzenie kupującego. Podajesz adres e-mail, a my poinformujemy Cię, czy możliwe jest sprowadzenie tego urządzenia.

Tak, ale dotyczy to tylko komputerów i laptopów, które modyfikujemy pod kątem:

  • rozszerzenia pamięci operacyjnej RAM
  • zmiany dysku (inna pojemność)
  • instalacji systemu operacyjnego kupionego w TechLordzie

Zakres modyfikacji zależy od specyfikacji danego urządzenia (niektóre mają wlutowane pamięci RAM).

Chcesz złożyć u nas wymarzony sprzęt? W obserwowanym przez Ciebie komputerze brakuje pamięci RAM, większego dysku lub systemu operacyjnego? Napisz do nas, a my postaramy się przygotować dla Ciebie najlepszą możliwą ofertę.

Gratisy są przypisane do produktów na stałe. Nie ma możliwości wymiany ich na inne.

Jeśli w sklepie nie ma produktu, którego szukasz i potrzebujesz, wyślij mail na adres: sklep@techlord.pl. Postaramy się pomóc i znaleźć najlepsze rozwiązanie.

Informacji na ten temat szukaj na karcie interesującego Cię produktu w sekcjach: System operacyjny i Dołączone oprogramowanie.

Informacja co do obecności nośnika ze sterownikami znajduje się na karcie produktu w sekcji: Dołączone oprogramowanie.

Jeśli masz konto w sklepie TechLord:

  • zaloguj się do Panelu klienta.
  • kliknij: Napisz zgłoszenie.
  • wybierz produkt, który chcesz zareklamować, wypełnij i prześlij formularz.

W przypadku wystąpienia problemów, wyślij wiadomość na adres: sklep@techlord.pl.

 

Jeśli nie masz konta, wyślij wiadomość na adres: sklep@techlord.pl. W tytule maila podaj numer zamówienia – to znacznie uprości i ułatwi dalsze działania.

Jeśli masz konto w sklepie TechLord:

  • zaloguj się do Panelu Klienta.
  • kliknij Historia zamówieńLista zamówień.
  • wybierz produkt, który chcesz zwrócić → kliknij Szczegóły.
  • kliknij Napisz reklamację tego zamówienia.
  • w temacie zgłoszenia wpisz: Zwrot w ciągu 14 dni → opisz powód zwrotu.
  • kliknij przycisk Wyślij i poczekaj na naszą odpowiedź.

Nie masz konta? Wyślij wypełniony formularz zwrotu na adres: serwis@techlord.pl. Zwracany produkt spakuj i zabezpiecz na czas transportu, wysyłając go na adres:

 

TechLord sp. z o.o. sp. k.
ul. Odlewników 3
42-202 Częstochowa

 

Pamiętaj, że na wysłanie wypełnionego formularza zwrotu masz 14 dni od dnia zakupu.

Szczegółowy wykaz takich produktów znajdziesz na stronie: Zwroty.

Nie da się tego zrobić. Jeśli zmienisz zdanie po wysłaniu formularza rezygnacji, po prostu nie odsyłaj do nas produktu. Procedura zwrotu przestanie wtedy obowiązywać.

Jeśli masz konto w sklepie TechLord:

  • zaloguj się do Panelu klienta.
  • kliknij: Napisz zgłoszenie.
  • wybierz produkt, który chcesz zareklamować, wypełnij i prześlij formularz.

W przypadku wystąpienia problemów, wyślij wiadomość na adres: sklep@techlord.pl.

 

Jeśli nie masz konta, wyślij wiadomość na adres: sklep@techlord.pl. W tytule maila podaj numer zamówienia – to znacznie uprości i ułatwi dalsze działania.

Jeśli masz konto w sklepie TechLord:

  • zaloguj się do Panelu klienta.
  • kliknij: Przeglądaj zgłoszenia.

Jeśli nie masz konta, oczekuj na wiadomość e-mail lub zadzwoń na naszą infolinię: 577 601 200.

Gwarantujemy zwrot środków maksymalnie w ciągu 14 dni od rozpatrzenia zwrotu. Pieniądze zwracamy w tej samej formie, w jakiej odbyła się płatność.

Tak, produkty z outletu podlegają takim samym procedurom, jak nowe.

14 dni od dnia zakupu. Tyle samo, co w przypadku nowych produktów.

Taki dokument wystawia serwis producenta, gdy urządzenia nie da się naprawić. Dokument NLA wyślij do nas na adres: sklep@techlord.pl. Otrzymasz nowy egzemplarz lub urządzenie o takich samych albo lepszych parametrach. Instrukcję postępowania otrzymasz mailowo.

Każdy dysk (twardy i SSD) ma pojemność nieco niższą od podawanej w specyfikacji. Nie jest to jednak oszustwo, ale sposób przeliczania danych przez system. Producenci dysków obliczają pojemność systemem dziesiątkowym (1 kB = 1000 bajtów), tymczasem system widzi go dwójkowo (1 kB = 1024 bajty).

 

W efekcie deklarowane 128 GB pozwala realnie wykorzystać 119,12 GB.

Przygotowaliśmy więcej przekładów przeliczników:

 
  • 32 GB = 29,8 GB
  • 64 GB = 59,6 GB
  • 120 GB = 111,8 GB
  • 128 GB = 119,2 GB
  • 256 GB = 238,4 GB
  • 500 GB = 465,7 GB
  • 512 GB = 476,8 GB
  • 980 GB = 912,6 GB
  • 1 TB = 931,3 GB
  • 2 TB = 1862,6 GB
  • 4 TB = 3725,3 GB
  • ASUS F9
  • Acer SHIFT+F10
  • Dell F8
  • MSI F3
  • Lenovo IdeaPad: One Key Recovery | ThinkPad: F11
  • HP F11
  • Samsung F4
  • Toshiba F12 (w opcji boot menu)

W zależności od kupionej wersji systemu Windows 11, potrzebujesz licencji cyfrowej albo 25-znakowego klucza produktu. Bez tego nie aktywujesz systemu Windows 11.

  • Licencja cyfrowa (w systemie Windows 11 nazywana uprawnieniami cyfrowymi) to metoda aktywacji w systemie Windows 11, do której nie jest wymagane wprowadzanie klucza produktu.
  • Klucz produktu to 25-znakowy kod służący do aktywacji systemu Windows. To, co widzisz, to KLUCZ PRODUKTU: XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX. Kliknij Start → Ustawienia → System → Aktywacja → Zaktualizuj klucz produktu → Zmień klucz produktu.

Żeby przejść do BIOS-u w laptopie lub w komputerze, wciśnij podany niżej przycisk na klawiaturze:

 

Laptopy:

  • ASUS F2
  • Acer F2
  • Dell F2
  • MSI Delete
  • Lenovo F2
  • HP F10
  • Fujitsu F2
  • Samsung F2
  • Sony F2
  • Toshiba F2

Płyty główne PC:

  • ASUS Delete
  • ASRock Delete
  • Gigabyte Delete
  • MSI Delete

Najczęściej znajduje się na dole lub z tyłu urządzenia (laptopa, monitora i akcesoriów komputerowych), poprzedzony symbolem SN. W przypadku smartfonów, trzeba przejść do Ustawień telefonu lub skorzystać z krótkiego kodu zdefiniowanego przez producenta.

W zależności od modelu, ścieżka prowadząca do resetowania ustawień jest nieco inna.

  • włącz Ustawienia
  • przejdź do zakładki System
  • wybierz Zresetuj opcje → Przywróć dane fabryczne

Wykonaj wcześniej kopię danych, bo stracisz je bezpowrotnie.

Żeby zresetować system iOS, wystarczy:

  • włączyć Ustawienia
  • przejść do zakładki Ogólne
  • kliknąć: Wyzeruj

Ta zakładka daje kilka możliwości wyczyszczenia danych. Żeby całkowicie zresetować system wybierz Wymaż zawartość i ustawienia. Wykonaj wcześniej kopię danych, bo stracisz je bezpowrotnie.

Do dezaktywacji urządzenia Apple konieczna jest wizyta w serwisie iCloud.com, a nie z pozycji ustawień w iPhone’ie.

  • Zaloguj się w przeglądarce internetowej do serwisu iCloud.com.
  • W prawym górnym rogu otwórz usługę Znajdź.
  • U góry ekranu kliknij Wszystkie urządzenia.
  • Wybierz z listy urządzenie, które chcesz odpiąć od konta Apple.
  • Kliknij Usuń z konta i potwierdź usunięcie.

Kiedy sprzedajesz urządzenie Garmin, pamiętaj o odpięciu go od swojego konta:

  • Zaloguj się w przeglądarce internetowej do serwisu garmin.com/pl-PL/.
  • Wybierz zakładkę Produkty i znajdź urządzenie, które chcesz usunąć.
  • Kliknij Usuń i potwierdź czynność przyciskiem Tak.

Obsługujemy wyłącznie reklamacje urządzeń kupionych w sklepie techlord.pl.

Wymianie sprzętu na nowy może towarzyszyć bezpłatny zwrot starego urządzenia o tych samych funkcjach. Jeśli jednak nie kupujesz nowego sprzętu, ale chcesz się pozbyć zużytego, oddaj go do wybranego sklepu lub przeznaczonych do tego punktów zbiórki odpadów. Aktualną listę znajdziesz na stronie naszesmieci.mos.gov.pl.

 

Oddaj zużyty sprzęt przy zakupie nowego

 

Bezpłatny zwrot zużytego urządzenia elektrycznego lub elektronicznego może nastąpić w momencie zakupu w naszym sklepie sprzętu o tych samych funkcjach. Przykład: kupujesz u nas laptop, oddajesz swój stary laptop.

 

W jakim stanie ma być oddawany sprzęt?

 

Przede wszystkim musi być kompletny. Niedozwolone jest wymontowanie części podzespołów, urządzenie nie może być zanieczyszczone, nie może też mieć wylanej baterii.

 

Gdzie oddać mały zużyty sprzęt?

 

Nawet jeśli nie kupujesz nowego urządzenia, zużyte masz prawo oddać za darmo do dowolnego sklepu wielkopowierzchniowego o powierzchni handlowej ponad 400 m², który specjalizuje się w urządzeniach RTV i AGD.

 

Gdzie oddać bezpłatnie resztę zużytego sprzętu?

 

Sprzęt, którego jeden z wymiarów przekracza 25 cm i pozostały zużyty sprzęt, którego nie wymieniasz na nowy, należy zanieść do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów (PSZOK).

 

Podstawa prawna

 

Podstawa prawna: Ustawa o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, Dz.U. 2015 poz. 1688

Odwiedź stronę: Promocje i zobacz, co kupisz w obniżonej cenie. Tam znajdziesz nie tylko oferty z kodem rabatowym, ale i ceny obniżone w katalogu, które nie wymagają aktywacji kuponu.

Niedziałający kod może mieć kilka przyczyn:

  • błędnie przepisany kod – sprawdź go dokładnie, zwróć uwagę na wielkość liter. Polecamy skopiować kod z karty produktu i wkleić w koszyku w polu Kod promocyjny.
  • dwa kody w jednym zamówieniu – jeśli masz w koszyku więcej niż jeden produkt z kodem rabatowym, musisz złożyć odrębne zamówienia dla każdego produktu. W przypadku płatnej przesyłki (w zamówieniu poniżej 199 zł), skontaktuj się z nami – połączymy koszyki i wyślemy w jednej przesyłce.
  • kod stracił ważność – każdy kod rabatowy ma określony czas aktywności. O czasie trwania promocji informujemy w aktualnościach oraz na stronach promocji.
  • wyczerpała się pula kodów rabatowych – każdy kod ma ograniczoną ilość użyć, tej puli nie zwiększamy.

Są dwa sposoby, by zostać naszym subskrybentem:

  • wpisz swój adres e-mail na stronie głównej w polu Zapisz się do newslettera.
  • w Panelu Klienta zaznacz pole Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera.

Oferty współpracy prosimy wysyłać na adres: sklep@techlord.pl.

Odwiedź stronę: Kariera i sprawdź, kogo aktualnie szukamy lub wyślij CV na adres: hr@techlord.pl.

Tego rodzaju ofertę wyślij na adres: sklep@techlord.pl.

Sprawdzisz to w Panelu Klienta w sekcji: >Informacje o TechMonetach na zakupy. Przypominamy, że żeby zbierać i sprawdzać stan TechMonet, musisz założyć konto w naszym sklepie.

Wyślij je do nas – odpowiemy najszybciej, jak to możliwe

 

Skontaktuj się z nami


Przejdź do strony głównej

Zapisz się do newslettera

 Newsletter

USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE
ZGADZAM SIĘ